Κυριακή 13 Απριλίου 2008

Σάλεμα

Θέλω να σκάσω σαν παραφουσκωμένο μπαλόνι και τα κομμάτια μου να βάψουν με το μαύρο της ψυχής μου τα πάντα γύρω μου.

Θέλω να κλάψω για να πάψω να σκέφτομαι όλα αυτά που μου τρώνε τα σωθικά.

Θέλω να χαθώ από όλους και από όλα, μα όλο εδώ γυρίζω πάλι...

Τυφλή να γίνω και κουφή και τίποτα να μην νιώθω πια.

Σαν να κάνω για πάντα μια βουτιά στα αιώνια νερά.

Σαν να πετώ πολύ ψηλα.

Σαν να μην σας δω ποτέ ξανά.

Σαν να θέλω να κάνω ένα ταξίδι σε χώρα άγνωστη για με. Ίσως Ασία... Να μιλώ κινέζικα με τα μάτια μου μισόκλειστα, ίσως Αφρική λευκή ανάμεσα στους μελαμψούς.

Τι να σου πω... Κάπου που να μην ξέρω και που να μην ξέρουν. Κάπου να είμαστε όλοι ίδιοι. Κάπου να ηρεμήσει το μέσα μου θεριό.

Ψέματα σας λέω... Δεν θα ηρεμήσει έτσι το μέσα μου θερίο. Αλλιώς θα ηρεμήσει, το ξέρω μου το'πε θαρρώ πριν από πέντε μέρες. Δεν πρέπει να φύγω εγώ, άλλοι πρέπει να φύγουν από εδώ. Να πάνε αλλού, μακρία από εδώ. Να μην τους ακούω...

Και τότε ίσως μπορεί να ηρεμήσω, αλλά αξίζει τον κόπο?

Τι είνα αυτό που μας προστάζει να πάμε μπρός; Και πίσω να κοιτάμε και γλυκόπικρα δάκρυα στα μάτια; Άλλες πάλι φορέ; κοιτάμε πίσω και βλέπουμε την ζωή μας, δική μας μα τόσο ξένη συνάμα.

Βαρέθηκα πια. Πάω να κάνω αυτό που ξέρω καλύτερα να κάνω. Πάω να κλείσω τις πόρτες και τα παράθυρα και εκει μέσα στην υγρασία του καπνού να βρω εμένα και να μείνω με εμένα.

2 σχόλια:

ΔΙΩΝΗ είπε...

Σε διαβάζω καιρό και μ' αρέσεις. Γύρισα σήμερα χαράματα και έλεγα να ξεκουράσω λίγο το ταλαιπωρημένο μου σαρκίο... Δε με αφήσατε. Μιλώ για όλη τη γνωστή συντροφιά. Και πιο πολύ με τάραξε η Ελίνα με τα σκοτάδια της. Μη σκοτεινιάζεις κι εσύ. Δε σου πάει. Μείνε στα γιασεμιά σου...

Η απάντηση εδώ:

http://educandus.forumotion.com/forum-f20/topic-t287.htm#1540

ίσως λίγο βοηθήσει να καταλάβεις αυτό το συναίσθημα του μπαλονιού που θέλει να σκάσει... είναι το ίδιο της μάνας που κυοφορεί τη ζωή και θέλει να γεννήσει το νέο...

Μη σε τρομάζει. Ανήκεις στους τυχερούς.

Σε φιλώ

Εγώ

Η Διώνη

ΣΟΦΙΑ ΚΟΛΟΤΟΥΡΟΥ είπε...

Γειά χαρά, σε βρήκα τυχαία ψάχνοντας κάτι άλλο. Ξέρεις, είναι λίγο επιπόλαιο να κάνεις ευχές τύπου "να ήμουν τυφλή και κουφή" κλπ.

Ο,τι και να σε πληγώνει, τέτοιες ευχές να μην τις κάνεις ούτε γι' αστείο!
"Να μην τους ακούω" λες τώρα εκ του ασφαλούς - μα έχεις ποτέ αναρωτηθεί πως θα ήταν πραγματικά η ζωή αν δεν άκουγες;

Πέρνα μια βόλτα από το μπλογκ μου αν εξακολουθείς να έχεις την περιέργεια.

Νομίζω πως, την επόμενη φορά που θα σου τύχει κάτι, θα το σκεφτείς διπλά και τριπλά πριν πεις ξανά κάτι τόσο επιπόλαιο.

Η ακοή σου, όπως και η όρασή σου και όλες σου οι αισθήσεις δεν είναι δεδομένες - καλύτερα να αισθάνεσαι τυχερή που τις έχεις.

Γιατί εμείς πχ που δεν ακούμε, θα θέλαμε πολύ να ακούμε, ακόμα και τα άσχημα πράγματα.

Σε χαιρετώ και σου εύχομαι καλό Πάσχα...