Τετάρτη 2 Απριλίου 2008

Όρνεο




Τις είχα ακούσει καιρό τώρα τις κραυγές σου. Όρνεο τις Λαχέσης, σε είδα πως πετούσες πάνω μου διψασμένο για τροφή και για ποτό.

Γιατί δεν πήγες στο Μαυροπόταμο να μάθεις ότι πως είμαι τσακωμένη με τον γεροβαρκάρη;

Γιατί δεν ρώτησες την Άτροπο; Την βρήκα τις προάλλες... και με έστειλε στην Κλωθώ και στην Δήμητρα μα και στην Γαία...

Δεν σε φοβάμαι, στα μάτια σε κοιτώ και σου γελώ.

Όσο κι το πολεμάς το ραντεβού μας θα αργήσει...

Μεσά στην άνοιξη θα σβήσει το όνειρό σου το κρυφό και νύφη σου δεν βγαίνω από εδώ.

Το μαύρο το πέλπο το έβαλα και δεν μου πάει...

Τώρα πια όταν το βάζω να φοβάσαι όρνεο που κράζεις την απειλή. Να φοβάσαι για σένα... Όλοι να φοβάστε σαν με δείτε με το πέπλο... Να φύγετε από την στράτα μου και να κρυφτείτε στα πιο βαθειά πηγάδια, με την ελπίδα ποτέ να μην σας βρω.

Μα σας το λέω να το ξέρετε πως και στην άβυσσο της κολάσεως το τομάρι σας να κρύψετε και κάτω από τον πιο μεγάλο βράχο να θαφτείτε θα σας βρω.

Είναι η μυρωδιά της σαπίλας που με τραβάει κοντά σας και μου γυρνάν τα σωθικά κοντά σας σαν βρεθώ.

2 σχόλια:

ΔΑΝΑΗ είπε...

Να μην τρομάζουμε έγραψες εκεί δίπλα - όταν σε βλέπουμε όπως χτες... Εμένα σήμερα με τρόμαξες όμως αρκετά. Να προσέχεις σε παρακαλώ. Γιατί ο γεροβαρκάρης έχει χάσει την όραση από χρόνια. Κι αν λαθέψεις τη στράτα και πας από τα λημέρια του, δεν το 'χει σε τίποτα να σε μπερδέψει με εκείνους που έχουνε σειρά.

Μην ξεχνάς πως έδωσες λόγο τις προάλλες να προχωρήσεις τα όνειρα. Να τα φτάσεις εκεί που εμείς δεν προκάμαμε. Έχεις βαρύ φορτίο στις πλάτες σου. Προσοχή λοιπόν στους Θωμάδες... Γιατί οι πόρτες φτιάχνονται, αλλά εσύ μας είσαι πολύτιμη και δε θέλω να ξανακινδυνέψει ούτε τρίχα από τα μαλλάκια σου.

χαλαρουιτα είπε...

Τον λόγο μου τον έδωσα
και στο μυαλό το εμπέδωσα.

Να μην τρομάζεις σαν
με δείς το πέπλο να φορώ
εσένα δεν σε κυνηγώ
για τη σαπίλα ψάχνω εγώ!

Να μην φοβάσαι, αυτά είναι πράγματα που συμβαίνουν συνέχεια. Το θέμα είναι ότι δεν τρέχαμε, φορούσαμε ζώνες ασφαλείας και... απλά έτυχε. Δενχτύπησε κανένας, άρα όλα καλά!

Όσο για τον γεροβαρκάρη μην φοβάσια γιατι μπορεί να'ναι τυφλός άλλα η Άτροπος έχει άλλο πρόγραμμα... Και αργεί να το αλλάξει!