Δευτέρα 21 Απριλίου 2008

Zάχαρη και μέλι...

Τα καρπούζια του Βαγγέλη... Το σλόγκαν του πλανόδιου καρπουζοπώλη της γειτονιάς μου!

Τι καλύτερο από ερωτήσεις;; Χωρίς σωστές και λάθος απαντήσεις... Κάτι σαν γκάλοπ ίσως, αλλά πάλι καμία σχέση...

Το βρήκα στο μενού της διάταξης! Θα το δοκιμάσω εγώ! Αμέ!! Γιατί τι έχω εγώ;; Είχε και το ταμπελάκι ΝΕΟ επάνω!! Γιατί όχι;;

Τι θέμα όμως... Τι ερώτηση να κάνω...

Το βρήκα!!!


Πόσα καρπούζια χωράνε κάτω από την ίδια μασχάλη;


Πιθανές απαντήσεις:

  1. Ένα
  2. Δύο
  3. Άπειρα
  4. Δεν τρώω καρπούζια καρδιά μου!
  5. Τι εννοείς καρπούζια;

Ας το αναλύσουμε λίγο...

  1. Ένα, κλασική απάντηση. Ίσως η αναμενόμενη απάντηση. Κατά τα γνωστά εξ απαλών ονύχων.
  2. Δυο, για τους πιο απαιτητικούς. Τους "τεννίστες" μας! Τους τύπους του διπλού ταμπλό!
  3. Άπειρα, εδώ έρχονται οι αχόρταγοι φίλοι μας! Οι "τα θέλω όλα δικά μου", οι "τα θέλω όλα"!
  4. Δεν τρώω καρπούζια καρδιά μου, ο άσχετος τύπος, ίσως να είμαι άδικη... Μπορεί να είναι αλεργικός...
  5. Τι εννοείς καρπούζια; , αααααα ρε πατέρα με τις ατάκες σου! Εδώ ο τύπος είναι ή πολυ έξυπνος ή πολύ... κουκουρούκου! Δηλαδή ή έχει βρει το νόημα και πουλάει παντού τρελίτσα ή είναι έμφυτη η τρελίτσα οπότε καλό θα ήταν να δει κάποιον ειδικό...

Πολλοί φίλοι και περαστικοί (το πολλοί είναι σχήμα λόγου) 3 δηλαδή πάνε κατα πόδας των κλασικών ποιητών, 1 φίλος ή περαστικός είναι πιο... αλάνι, 3 φίλοι μας είναι ακόμα πιο αλάνια και αχόρταγοι, ευτυχώς δεν έχουμε αλεργικούς στην παρέα μας (χρειάζονται κάποια έξτρα προσοχή...) και τέλος 3 φίλοι μας είναι έμποροι και πουλάν τρελίτσα!

Άρα έχουμε 3 απαντήσεις σε ισοψηφία... Δεν βγάζουμε κυβέρνηση με αυτή την φηφοφορία...

Αν όμως θα έπρεπε μια απάντηση να περάσει την τελική γραμμή τότε σίγουρα (χωρίς προκατάληψη- και εγώ αυτό ψήφισα, εντελώς αντικειμενικά σας το λέω) τότε σίγουρα το νήμα θα έσπαγε από τους εμπόρους τις παρέας μας!

Να βγάλουμε κι εμείς τίποτα... Κλέφτες θα γίνουμε;

Δεν υπάρχουν σχόλια: