Παρασκευή 4 Απριλίου 2008

Silence Delirium



Δεν φαντάζεσι πόσο πολύ έχω χαρεί που... με βρήκες!
Εις μνήμη των χρόνων που φάγαμε στα ίδια θρανία και στις... τουαλέτες!

Τσιγάρο... Θυμάσαι τις εφόδους? Από την Μαθηματικό? Εσύ σκαρφάλωνες και εγώ όρθια να φαίνονται τα πόδια μου αν έσκυβε κανένας!

Πωπω, τεκέ το είχαμε κάνει και φωνάζανε οι καθηγητές... Χαμπάρι εμείς!

Πως άλλαξες από τότε... Κι εσύ κι εγώ έχουμε αλλάξει πολύ από τότε.

Με τον Κ.Φ., τον Γ.Τ., την Μ.Κ. που ήταν η στάνταρ κομπανία... Σε θυμάμαι να μιλάς με τον Κ. και τον Γ. για το Silence.

Αλήθεια, ξέρεις τι απέγιναν ο Κ. και ο Γ.; Η Μ. τελείωσε δασκάλα. Διορίστηκε φέτος σε ένα δημοτικό στην Ηλεία. Κοινούς... γνωστούς αποκτήσαμε στην μετά-λυκειακή πορεία μας, και ήρθαν έτσι τα πράγματα και τα ξαναείπαμε!

Και πιο απίθανο; Είμαστε και "συναδελφάκια" (όπως έλεγε και ένας καταπληκτικός "Μπάρμπας" που είχα!)!

Όπως και να έχει πρέπει να κανονίσουμε να τα πούμε και από κοντά το συντομότερο δυνατόν!

Υ.Γ.:Δεν μου είπες, θέλεις να σου "κρατάω" τίποτα από κάτω? Κανένα Ζουμερό για παράδειγμα?

Να έχεις ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο και από Δευτέρα κανονίζουμε να τα πούμε κι από κοντά!

Δεν υπάρχουν σχόλια: