Δευτέρα 21 Απριλίου 2008

Τίποτα

Να σκεφτώ...

Πως σκέφτονται; Τι κάνεις για να σκεφτείς; Πως παίρνεις μια απόφαση;

Αποφάσεις πάντα στο πόδι παίρνω. Κάτι μέσα μου με σπρώχνει να αποφασίζω. Αυτό αποφασίζει, όχι εγώ, ποτέ εγώ...

Ή αυτό το κάτι μέσα μου είμαι εγώ;

Είμαι δεν είμαι...

Ήμουν και θα είμαι...

Και τι αλλάζει;

Αλλάζει κάτι;; Πες μου εσύ που ξέρεις θαρρείς τα πάντα...

Χθες σε είδα. Μιλήσαμε... Τι είπαμε;; Για πες μου...

Λέγαμε, λέγαμε... Βαριά τα μάτια μας. Και η φωνή μας πνιγμένη. Εκεί δίπλα, μέσα στο λιμάνι ριγμένη.

Άρχισε να βρέχει...

Όχι, δεν τρελάθηκα δεν μιλάω για τον ουρανό...

Για τη θάλασσα λέω. Πάλι για αυτήν.

Σε μυρίζω σήμερα. Παντού γύρω μου. Μάλλον το μπλουζάκι μου θα είναι.

Δεν ξέρω... Μπορεί...

Ξέφυγα πάλι εεε;;

Θα μου πεις πως σκέφτονται; Πως αποφασίζουν; Πως τα μετράνε; Άβακα να μου πάρεις για το Πάσχα... Να μάθω να μετράω... Ξανά από την αρχή να μάθω τους αριθμούς...