Δευτέρα 30 Ιουνίου 2008

Η ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΕΩΣ

Σήμερα ήταν η μέρα της κρίσεως για μένα...

Πήγα να διεκδικήσω το απίθανο! Τελικά βρέθηκα αντιμέτωπη με μια απρόσμενα ευχάριστη εξέλιξη!

Λίγες μέρες μου μένουν ακόμα! Σε λίγες μέρες φεύγω! Πετάω για τον απόλυτο καύσωνα!! Για εκεί που χτυπάει το θερμόμετρο υπό σκιά άνετα τους 50 βαθμούς κελσίου!

Και όπως λέει και άτυπη διασκευή:"12 ακριβώς, παίζει Περσικός..."!!

ΦΕΥΓΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Το βαλιτσάκι μου και στο Ελ. Βενιζέλος!

Παιδάκια μου όμορφα το σπίτι θα μείνει... "ξέφραγκο αμπέλι"! Να περνάτε που και που να ρίχνετε κανένα ξεσκόνισμα, κανένα σκούπισμα, καμια μάπα... Μην αφήσετε να αραχνιάσει το ταλαίπωρο!

Δεν ξέρω αν θα βρώ τον χρόνο μέχρι να φύγω να σας γραψω τίποτα ακόμα...

Να είστε καλά και να προσέχετε τους εαυτούς σας! Σας γλυκοφιλώ καλά μου πουλάκια! ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ να έχετε! Από Σεπτέμβρη σας δίνω σίγουρο ραντεβού!!



Να με θυμάσαι και να μ' αγαπάς - Μελίνα Μερκούρη

Έτσι για να το κάνουμε και λίγο μελό...



Κρουαζιέρα - Βαγγέλης Γερμανός

Άντε καλέ!!! Καλοκαίρι έχουμε!!! Να ανέβουμε λιγάκι!!!



Κατσιμίχα, Φατμέ, Γιοκαρίνης, Τσιαμούλης - Το καλοκαιράκι

Πουλάκια να περάσετε ΥΠΕΡΟΧΑ! Να περάσετε υπέροχα και για μένα!!



Εβριδίκη - Φθινόπωρο γυναίκας

Τα λέμε τότε στα σίγουρα! (Να χαρώ και εγώ με λίγη μουσική των παιδικών μου χρόνων!!)

ΑΝΤΙΟ!!

24 σχόλια:

ps είπε...

ti pas na kaneis ekei mes tin ntala?
gia den pas se kanena polo?

ps είπε...

opos kai naxei kala na peraseis.
kai mena kalo paidi!!!!

ΔΑΝΑΗ είπε...

ΚΑΙ Η ΜΕΡΑ ΤΗΣ ΑΠΟκρίσεως...

Προσυπογράφοντας το τελευταίο σχόλιο από βάθους καρδίας αφήνω και εδώ ευχές για τα ΚΑΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ και τις ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ (έστω και καυτές) που λαχταράς να ζήσεις και το αξίζεις να τις ζήσεις!!!

Να πας και να γυρίσεις χαρούμενη και πληθωρική όπως σε γνωρίσαμε.

Φιλιά πολλά πουλάκι μου... ξενιτεμένο μου εντός ολίγου...

χαλαρουιτα είπε...

Αδεσποτάκη δεν είναι στο χέρι μου που θα πάω... Εκεί μου έτυχε να πάω! Μακάρι να περάσω καλά! Όσο για το παιδί κάτσε να χειμωνιάσει και όλο και κάτι έχω κατά νου για καλό παιδί!!!

Δανάη μου, ευχαριστώ για τις ευχές σου! Όταν πληθωρικές τι εννοείς;; Ελπίζω να μην το λες από άποψη βάρους! Ξενιτεμένο εντός ολίγου και για λίγο!!

Φιλάκια πολλά πουλάκια μου!! Πάει και η συναυλία του Σωκράτη χθες... Δεν πειράζει!! Έχει ο θεός!

ps είπε...

kala to ida xtes -meta pou egrapsa
30?
30?
30 antres?
tha se katageilo sto blog mou

χαλαρουιτα είπε...

Καλά, μπορεί να είναι και 25 μόνο...

naya είπε...

Αντε ραντεβου τον Σεπτεμβρη λοιπον!Υπολειτουργουμε γενικως τωρα..
Φιλια πολλαααα!!!

χαλαρουιτα είπε...

Τι υπολειτουργούμε καλή μου Naya??

Με την ψυχή στο στόμα είμαι τις τελευταίες μέρες! Δεν έχω όμως κανένα παράπονο! Μια βδομάδα ελευθερίας (με όρους -βλέπε:τρεχάματα και χαρτιά και...) έχω και πολύ μου αρέσει!!!

Φιλιά πολλά κοριτσάρα και να περάσεις ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!

Θα μου λείψετε όλοι σας!

naya είπε...

Χαλαρουιτα..οταν επιστρεψεις να μου εξηγησεις τι κανεις κ που τρεχεις!!Εχω μπερδευτει τα μαλα κοπελια!!

ΔΑΝΑΗ είπε...

Υπομονή όμως... γιατί θα κάνει καιρό να επιστρέψει...

ΔΑΝΑΗ είπε...

Η μέρα της κρίσεως και η μέρα του ταξιδιού... Νοερά σε ακολουθώ και στέλνω τις καλύτερες ευχές μου να ζήσεις και πάλι το ΟΝΕΙΡΟ!

ΔΑΝΑΗ είπε...

Καλημέρα κοπελιά! Λέω να έφτασες πια στο καράβι! Και λέω όταν γυρίσεις με το καλό, να έχεις πολλά να μας πεις με τη μοναδική σου πένα για το ταξίδι αυτό...

ΔΑΝΑΗ είπε...

Εφτά μας παίρνει αριστερά και γενικά μας έχει πάρει και μας έχει σηκώσει. Έφτασες στο καράβι;;;

ΔΑΝΑΗ είπε...

Πέρασα να ξεσκονίσω... μην πιάσει και αράχνες εδώ μέσα. Λοιπόν, σήμερα επιδόθηκα σε ένα γενναίο σόπινγκ θέραπι. Τελικά είναι το καλύτερο μέσο να φτιάχνει η ψυχολογία μας. Σήμερα είχαν σειρά τα ρούχα. Αύριο θα συνεχίσω με πατούμενα. Πλησιάζει ο καιρός να σηκώσω κι εγώ άγκυρα έστω και για πολύ πιο κοντινά λιμάνια από τα δικά σου. Να περνάς καλά βρεεεε...

Α, μην ξεχάσω. Η θεία αντι-κανέλα, αντί για πάντα μπουνάτσες, διάβασε πάντα μπουγάτσες και σου στέλνει πολλές και μάλιστα με κανέλα!!!

ΔΑΝΑΗ είπε...

Ένα τσιγαράκι πέρασα να κάνω. Τα νέα της σημερινής μέρας είναι ότι κατακάηκε η περιοχή του Ζορμπά και καταλαβαίνεις. Δεν είμαστε και στα καλύτερά μας. Παρά τρίχα λέει γλίτωσε και η ΠΥΡΚΑΛ... Αν δεν, θα γινόταν της κολάσεως όλο το λεκανοπέδιο.

ΔΑΝΑΗ είπε...

Καλημερούδια... Πού αρμενίζεις άραγε; Υπολογίζω εκεί κάτω να είναι μεσημέρι προχωρημένο και να είσαι τώρα στην τραπεζαρία. Άραγε ισχύει ακόμη η μπίρα κάθε Πέμπτη;

ΔΑΝΑΗ είπε...

Κλείνεις βδομάδα σήμερα. Θέλω να πιστεύω ότι όλα είναι καλά... Άραγε πόσος καιρός θα περάσει χωρίς νέα σου;

ΔΑΝΑΗ είπε...

Είμαι μια καμήλα.... τόσον καιρό να μην ξέρω ότι μπορώ να σου στείλω μήνυμα;;; Πήρα μεγάλη χαρά σήμερα... Τώρα μόλις μίλησα και με τη Μέλι... και της είπα τα νέα σου και ότι μπορεί να σου γράψει! Πωπω... και τράβηξα μια αγωνία όλες αυτές τις μέρες... Φιλιάααααα

Να περνάς τέλεια!!!!!!!!

ΔΑΝΑΗ είπε...

Σήμερα γίναμε Περσικός... Έτσι για να μη μας ζηλεύεις. Αφόρητη ζέστη. Έχεις πολλούς χαιρετισμούς από την Κέλλυ.

naya είπε...

Ρε δαναη,ηρθα κ εγω για να μη μιλας μονη σου!!Αλλα παλι απ ο,τι βλεπω δεν εχεις προβλημα!!:P
Η φιλεναδα σου μια χαρα θα ειναι..χαλαρουιτα βλεπεις!!
:))
Αλιμονο σε μας..που μιλαμε μονες μας!!!

Ανώνυμος είπε...

Είδα αυτήν την ιστορία και δεν άντεξα. Ήθελα κατακαλόκαιρο να την δείξω σε όσους μπορούσα. Έτσι το σχόλιό μου είναι άσχετο με το όποιο θέμα βρίσκω, αλλά πιστεύω ότι αυτό θα μου το συγχωρήσετε.


Γιός και Πατέρας!
Η ιστορία με λίγα λόγια πάει κάπως έτσι.
Ένα ζευγάρι αποκτά ένα παιδί που έχει σοβαρή ανατομική αναπηρία. Οι γιατροί τους λένε ότι το παιδί δεν θα έχει νοητική ανάπτυξη και δεν τους δίνουν ελπίδες για το μέλλον του.
Ο μπαμπάς του σε πείσμα όλων των αντίθετων απόψεων αποκτά ένα κώδικα επικοινωνίας μαζί του και το παιδί αναπτύσσεται νοητικά κανονικά και πηγαίνει στο σχολείο. Ο μικρός κάποια στιγμή ζητά από τον μπαμπά του να αθληθεί. Ο μπαμπάς δεν έχει καμία σχέση με τον αθλητισμό και αρχίζει να προπονείται κουβαλώντας τον μικρό του γιό στα χέρια για να έχει κι αυτός την χαρά του αθλητισμού!!!
Το εκπληκτικό; Ο μπαμπάς πλέον έχει τρέξει δεκάδες μαραθώνιους και ironman πάντοτε με την συντροφιά του γιού του!!
Το video δείχνει τη συμμετοχή τους σ' ένα ironman. Ο Dick Hoyt κολυμπάει έχοντας δεμένο πάνω του το γιό του σε βάρκα (!), μετά ποδηλατεί 180 χιλιόμετρα (!) με το γιο του σε ειδική θέση πάνω στο ποδήλατο και τέλος τρέχει κι έναν μαραθώνιο σπρώχνοντας το αναπηρικό καρότσι του γιου του!! Μια συγκινητική και απίστευτα δυνατή ιστορία.
Δείτε το και, ότι και να πούμε, τα λόγια μας είναι φτωχά .....
http://www.youtube.com/watch?v=8gm7XwtIJdM

ps είπε...

re xalaroui grafe kati....
gia toys 30 antres sou.....
gia tis thalasses sou....
aman pia...

ΔΑΝΑΗ είπε...

Αν μπορούσε να γράψει εδώ, θα έγραφε σίγουρα... Αλλά είναι κομματάκι δύσκολο. Οπότε υπομονή μέχρι να γυρίσει και να μας πει όλα τα καθέκαστα...

Πάντως είναι καλά, μιλήσαμε. Και διαβάζει, διαβάζει, διαβάζει, διαβάζει...

ΔΑΝΑΗ είπε...

Εκ μέρους της Χαλαρουίτας μου ζητήθηκε να δημοσιευτεί το παρακάτω:

_______________________


Δανάη μου, εσύ τα ξέρεις πως έχουν τα πράγματα! Όλα καλά εδώ! Πολύ καλά! Μαθαίνω πολλά πράγματα! (Μπορεί όταν θα γυρίσω να μπορώ να εκτοξεύσω ακόμα και πύραυλο!) Επιστήμονας θα γυρίσω πίσω!

Το άσχημο είναι τα ταξίδια μας… Προς το παρόν δηλαδή δεν έχουμε ταξίδια… Δεν πειράζει, έχουμε χρόνο για διάβασμα!

Αδεσποτάκη μου καλή τελικά ο αριθμός άλλαξε! 37 είναι οι άντρες εδώ και αύριο θα γίνουν 44! Το 44 βέβαια θα είναι μόνο για μια με δύο μέρες! N

aya μου καλή, τι κάνεις! Έτρεχα για να μπαρκάρω! Πολλά χαρτιά, σεμινάρια, γιατρούς… Γραφειοκρατίες! Έτρεχα και δεν έφτανα! Τώρα είμαι στο βαπόρι και από ότι βλέπω θα είμαι εδώ για 6,5 εβδομάδες ακόμα!

Μιχάλη μου, συγνώμη αλλά αν και η επίσημη και μοναδική οικοδέσποινα εδώ δεν έχω καταφέρει να διαβάσω το σχόλιό σου. Είμαι στην άκρη του Θεού και η σύνδεσή που έχω είναι για κλάματα. Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι ένα γρήγορο διάβασμα μέχρι να πέσει η σύνδεση. Σου υπόσχομαι όμως ότι όταν βρεθώ σε σημείο με καλύτερη σύνδεση θα το διαβάσω και θα απαντήσω ανάλογα!

Πουλάκια μου καλά σας ευχαριστώ που περνάτε κι από εδώ καμία βολτούλα!

Να είστε καλά και καλό καλοκαίρι να έχετε!

Σας φιλώ!

Χαλαρουίτα