Σάββατο 21 Ιουνίου 2008

Το έπος του παιδιού!

Φίλε που θα μπείς στον κόπο να διαβάσεις αυτή την ανάρτηση σήμερα, πρέπει να σου πω με κάθε ειλικρίνεια ότι έχει στόχο τον παλιμπεδισμό! Τις εποχές που ήσουν και ήμουν πιτσιρικάκι! Τις εποχές που τις τελευταίες μέρες (δεν ξέρω το γιατί, ίσως μεγάλος μου φόρτος) σκέφτομαι αρκετά συχνά!

Μου αρέσει πολύ η μουσική, θα το έχετε καταλάβει όσοι είστε συχνοί "πελάτες" εδώ! Γιατί τέτοια εμμονή με την μουσική δεν ξέρω. Μου αρέσει όμως. Τα πάντα τα κάνω με μουσική. Τον σκύλο τον παω βόλτα με μουσική, στο αμαξι δεν πάω πουθενά αν δεν βάλω πρώτα μουσική, στο σπίτι δεν μπορώ να κοιμηθώ χωρίς μουσική, δεν μπορώ να συγκεντρωθώ χωρίς μουσική. Την μουσική την λαμβάνω σαν μια αρμονία συναισθημάτων. Μερικές φορές χαλαρώνω απίστευτα, άλλες τσιτώνω και άλλες φεύγω ταξίδια. Ταξίδια με μυρωδιές, αγγίγματα, μάτια, αισθήματα...

Όσο για τον έρωτα, τον βιώνω πιο βαθιά όταν υπάρχει μουσική. Αμφίδρομη μουσική.

Σήμερα θα σας ΖΑΛΙΣΩ - μουσικά πάντα - ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ!



There are worse things I could do - Grease

Υπάρχουν και χειρότερα πράγματα που θα μπορούσα να κάνω από το να άω με ένα αγόρι ή και δύο... Αλλά τον να κλάψω μπροστά σου είναι το χειρότερο που θα μπορούσα να κάνω...



Barbra Streisand - Woman in Love

Γιατί είμαι μια γυναίκα ερωτευμένη και θα κάνω ο,τιδήποτε για να σε βάλω στον κόσμο μου και να σε κρατήσω εκεί...



GREASE - You're the one that I want

Είσαι αυτός που θέλω, αυτός που χρειάζομαι! Ωωω, ναι πραγματικά!



The Bangels - Eternal Flame

Κλείσε τα μάτια σου. Δώς μου το χέρι σου, αγάπη μου. Νιώθεις την καρδιά μου να χτυπάει; Καταλαβαίνεις; Νιώθεις το ίδιο ή απλά ονειρεύομαι;



Dirty Dancing - She's Like the Wind

Νιώθω την ανάσα της στο πρόσωπό μου, το σώμα της στο δικό μου, δεν μπορώ να την δω στα μάτια, δεν είναι του κύκλου μου, ήμουν απλά αφελής να πιστέυω ότι είχα ότι χρειάζεται... Είναι σαν τον άνεμο.

Τραγούδια που σε οδηγούν στο έρωτα. Ίσως να είμαι η ρομαντική της παρέας... Αλλά αν ούτε για αστείο δεν σας δημιουργούν ένα αίσθημα έρωτα στην καρδιά και στα αφτία να μου το πείτε. Ξένες μουσικές, γι'αυτό και μια μικρή αποσπασματική μετάφραση αντί για λεζάντα.

Έρωτας και στα ελληνικά, κάποιες δεκαετίες πίσω υπάρχει επίσης σε αυτή την ανάρτηση (το έπος του τίτλου...)



Ριφιφί - Φίλα με

Τι πιο όμορφο και πιο μαγικό απ'το πάθος των δικών σου φιλιών. Την ανάσα σου όταν νιώθω καυτή στην φωτιά της μαθαίνω να ζώ. Φίλα με πάλι φίλα με, αγκάλιασέ με, μες στο κορμί σου να κρυφτώ.



Νόμιζα - Ανδρέας Τσουκαλάς

Σ'αγαπώ, πως να ζω ζωρις εσένα πες μου πως. Πως περνάει κι ετούτη η μέρα πως;



Σοφία Αρβανίτη - Μη μου μιλάς για Καλοκαίρια

Θυμάμαι ακόμα εκείνο το νησί που ο έρωτας για πάντα ζεί κι εμείς οι δυο τον ζήσαμε μαζί...



Θάνος Καλλίρης - Αγάπη Καλοκαιρινή

Έπιασε βροχή, αγάπη καλοκαιρίνη. Φθινόπωρο ξανά ακ η ζωή μου αδειανή, δεν φφτιάχτηκε για εμάς ετούτη η εποχή...



Μιχάλης Ρακιντζής - Κάνε μια ευχή

Κράτα με και κάνε τώρα μια ευχή, του χρόνου να'μαστε μαζί!

Τα θυμάστε; Εγώ με αυτά μεγάλωσα. Αυτά τραγουδούσα. Με αυτά χαίρομαι. Η ανάρτηση αυτή έγινε γιατί έχω βαρεθεί να ακούω τα τραγούδια που μας πλασάρουν στα ράδια. Συνέχεια τα ίδια και τα ίδια. Μου έχουν λείψει αυτά τα τραγούδια. Να βάλεις το δίσκο στο πικάπ και να τα ακούς. Άλλοι ήχοι, πιο ζεστοί... Να πηδάει και ο δίσκος... Ακόμα και σε αυτό βρίσκω ομορφιά, ακόμα κι αν είναι λίγο σπαστικό.

Ταξιδεύω με την μουσική, σας το είπε και πιο πάνω κάπου. Έτσι μάζεψα μερικά αγαπημένα μου ερωτευμένα τραγουδάκια για να χαίρομαι!

Ελπίζω να τα απολαύσατε κι εσείς!

7 σχόλια:

Christina Noe είπε...

Είδες τελικά που τα μεγάλα πνέυματα όντως συναντιούνται????χαχαχαχαχα!!!Κι εγώ πάντα όταν μιλάω,βρίσκω στίχους απο τραγούδια που εξηγούν ακριβώς αυτό που έχω στο μυαλό!
Φιλιά πολλά πολλά!!

Υ.Γ.Επέστρεψα!!!!!!

χαλαρουιτα είπε...

Χαχαχα! Πες μου ότι πολλές τα τραγουδάς κι όλας!?!

Γιατί εγω το κάνω! Μόλις μου πουν κάτι που μου θυμίζει τραγούδι αρχίζω να χαζοτραγουδώ!

Φιλάκια πολλά πολλά και καλώς ήρθες!

Christina Noe είπε...

Κοίτα κάποιες στιγμές παρασύρομαι να σου πω την αλήθεια αλλά όταν καταλαβαίνω πως αδειάζει ο χώρος γύρω μου,σταματάω!!!χαχαχαχα!!
Τι να πείς δεν μπορούν να καταλάβουν την καλλιτεχνική μας φύση! (Μας χρυσώνω το χάπι!!)
Φιλια και καλημέρα!

χαλαρουιτα είπε...

Καλέ, ζηλεύουν που δεν μπορούν να τραγουδήσουν όπως εμείς!!!

Τέτοιες φωνές (τουλάχιστον για την δική μου που την έχω ακούσει) και να τις κρατάμε μόνο για τους εαυτούς μας;; Εεεε, αυτό είναι πολύ εγωιστικό,ίσως να μπορείς να το πείς ακόμα και έγκλημα!

;-)

Christina Noe είπε...

Σου έχω πρόσκληση!!Έλα στην αλάνα!
Φιλιά!

naya είπε...

Tωρα αν σου πω οτι τα θυμαμαι ολα αυτα τα τραγουδακια-απο τοτε που ακουστηκαν πρωτη φορα..???
OMG Χαλαρουιτα..γερναω!!!
:P

χαλαρουιτα είπε...

Επιτέλους τέλος με την εξεταστική!!!!

Beloved Christina_noe σήμερα υπολογίζω να ανταποκριθώ στην πρόσκλησή σου! Ευχαριστώ και πάλι για την "πάσα"!

Πολυαγαπημένη Naya, μαζί γερνάμε!!! Όλοι μαζί! Αχ, έχω σπάσει το καφάλι μου, τι είναι αυτό το OMG? Οn My Generation? Οn Maiden Ground? Έχω κι άλλα στο μυαλό μου...