Παρασκευή 6 Ιουνίου 2008

Ο γάμος...



...Των μουσώνων!!

Ή αν θέλετε The monsoon wedding!

Από τις αγαπημένες μου ταινίες! Την έχετε δεί; Κάθε φόρα είναι σαν να είναι η πρώτη φορά που την βλέπω! (Οι αγίες εφημερίδες με τα δώρα τους!!!)

Είναι μια από τις κατά την γνώμη μου καταπληκτικές ταινίες! Αλήθεια, ξέρει κανένας ή καμία σας που μπορώ να βρώ ταινίες του περιβόητου Bollywood με ελληνικούς (άντε, έστω και με αγγλικούς) υπότιτλους;

Πεθαίνω για τέτοιες ταινίες (μεταφορικό το πεθαίνω!)! Για κινέζικες, αλλά τις παραγωγές του 80 και πρίν...(Και οι σημερινές κινέζικες παραγωγές είναι έπη, πραγματικά ποιήματα!) Ινδικές ταινίες... Και μετά μου λένε για την ουάου ταινία το σεξ στην πόλη... Συγνώμη, αλλά δεν θέλω να την δώ. Προτιμώ να δω την Candy-Candy των νιάτων μου ή το μικρό μου πόνυ ή ακόμα καλύτερα του κουτιού τα παραμύθια ή την φρουτοπία!

Κάτι με τραβάει στον ερασιτεχνισμό της ανατολής και σίγουρα κάτι καταπληκτικό βρίσκω στα κινούμενα σχέδια (και του παρελθόντος αλλά και στα σημερινά!) Βασικά τώρα που το σκέφτομαι και σκαλίζω τις στάχτες του παρελθόντος όταν ήμουν μικρή ήθελα να γίνω ναύτης και να παίζω καράτε. Ξέρετε να γίνω νίντζα! Ninja! Μετά κατάλαβα ότι δεν ήταν έυκολο να αλλάξω τα ροζ μαγουλάκια μου και να πετάω από δέντρο σε δέντρο. (τουλάχιστον δεν ήθελα να γίνω ποδοσφαιριστής...) Αν και η αλήθεια είναι ότι κάποτε ήθελα να μάθω και μπαλέτο, ευτυχώς για μένα, δεν τα κατάφερα ποτέ! Φαντάζεστε ένα γιουβαρλάκι με ροζ φόρεμα να προσπαθεί να χορέψει την λίμνη των κύκνων; Δεν λέω θα είχε γέλιο για τους θεατές, αλλά το γιουβαρλάκι δεν θα το εκτιμούσε και τόσο!

Επίσης διασκεδάζω αφάνταστα να ακούω καμμένα τραγουδάκια σαν το καταπληκτικό chacarron



Anyway, πρέπει να πάρω την "Αγάπη φέγε μoυ ένα ποτήγι νεγό!" τηλέφωνο! Αγάπη σου εγχόμαι!

2 σχόλια:

day-dreamer είπε...

Δεν έχω δει ποτέ bollywood...
Είναι αλήθεια τόσο καλό;

θα συμφωνήσω με την Candy- Candy και τους λοιπούς! Τι μου θύμησες τώρα!?!
Όσο για το καράτε έπρεπε να κάνεις μια προσπάθεια!Ίσως να είχες κρυφό ταλέντο!

Είναι η πρώτη μου επίσκεψη στο διαδικτιακό σου "σπίτι" και το βρίσκω πολύ ενδιαφέρον! :)

Φιλάκια

χαλαρουιτα είπε...

Καλημέρα Day-dreamer!

Nα σου την αλήθεια μου ούτε κι εγώ έχω δει ολόκληρη ταινία από Bollywood, αλλα είναι πολύ... Θα ανεβάσω βιντεάκι να καταλάβεις τι εννοώ!

Είναι η κοπέλα και ο παλίκαρος με ίντριγκες, πάθη, χορούς, τραγούδια και χρώματα! Στο τέλος υπάρχει το Χάπι έντ! (Τουλάχιστον έτσι το έχω καταλάβει!)

Με εξέπληξες, δεν στο κρύβω! Ξέρεις αρχικά ήθελα να κάνω ένα πόστ για το "Hμερολόγιο" αλλά δεν έβρισκα υλικό (π.χ. ένα βίντεο, κάτι τέλος πάντων!) Και να ζεις να αγαπάς να μαθαίνεις; Είναι επίσης από τα αγαπημένα μου!

Τι λες τώρα; Χίλιες φορές Candy-Candy! To καλύτερο δράμα! Πέρισυ το καλοκαίρι άρχισα να το βλέπω και ακόμα θυμαμαι το δάκρυ κορόμηλο! Τι κι αν είναι παιδικό; Κλάμα στην Candy-Candy και φυσικά στο ασχημόπαπο!

Για το καράτε νομίζεις ότι θα ήταν καλή ευκαιρία; Σαν παιδάκι ήμουν πολύ γιουβαρλάκι, τώρα ομολογώ ότι είμαι λιγότερο γιουβαρλάκι και περισσότερο προς το παχουλή κοπέλα! Έκανα προπόνηση με το Καρατε-κιντ, είμαι σε θέση να κάνω την λαβή της αρκούδας, την κλωτσιά του πελεκάνου... Ντάνιελ-σαν! Τα βράδια όταν λείπαν οι δικοί μου έβαζα τις κασέτες και έκανα τις κινήσεις του Ντάνιελ-σαν για να είμαι σίγουρη ότι αν κάποιος ήθελε να μπει στο σπίτι θα έβλεπε τι "καλό καράτε" ξέρω και θα φοβόταν να μπει! (Ναι, αλήθεια είναι αυτό!)

Σε ευχαριστώ για το "σπίτι" μου, αν και το παρατάω σιγά σιγά, βλέπεις είμαι στην περίοδο της περίφημης ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ!

Φιλάκια πολλά και να περνάς υπέροχα!

Υ.Γ.: Δεν έχω γράψει ποτέ μεγαλύτερο σχόλιο από αυτό εδώ!