Παρασκευή 27 Ιουνίου 2008

10+1 ΑΧΡΗΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ...

Στο μέσο της εξεταστικής μου δέχτηκα μια πρόταση για παιχίδι από την καλή μου Christina Noe!!

Το διάβασμα με κράτησε πίσω, αλλά τώρα τελειώσαν όλα και έβαλα τα ρούχα του παιχνιδιού και... ΠΑΜΕ!!!!

1. Σιχαίνομαι τις κατσαρίδες, όταν ήμουν μικρή είχα πατήσει (κατά λάθος) μια με γυμνό πόδι...
2. Δεν αντεχω να μου πειράζουν τα πράγματά μου (π.χ. ήθελα να μαζέψω λιγάκι), ακόμα και αν είναι αχούρι υπάρχει κάποια τάξη (η δική μου τάξη!) και ξέρω που είναι το κάθετι!
3. Πίνω πάντα καφέ σκέτο και πάντα με συνοδεία τσιγάρου! Στον πρωινό καφέ δεν αντέχω να μου μιλάει κανένας! Στους υπόλοιπους πολύ ευχαρίστως δέχομαι παρέα!!
4. Αυτούς που αγαπάω δεν σταματάω λεπτό να τους πειράζω, αν και μερικές φορές όσοι δεν με ξέρουν νομίζουν ότι πρέπει να τους μισώ θανάσιμα.
5. Περνάω υπεροχα όταν είμαι μόνη μου με τον αδερφό μου, λέμε τις ίδιες βλακείες και τελικά κλαίμε από τα γέλια!
6. Έχω όνειρο να αποκτήσω ένα μικρό σπιτάκι (κάπου στο πουθενά π.χ. Γαύδο) με τον κήπο μου, τις κοτούλες μου, τα σκυλάκια, τα προβατάκια, τα μαρούλια και τις ντομάτες μου και να μην βλέπω άνθρωπο και βαβούρα! (Κάτι σαν το μικρό σπίτι στο λιβάδι)
7. Δεν έτρωγα μέχρι τον φετινό Φλεβάρη ντομάτες, ψάρια, χόρτα, λεμονι, φάβα, μανιτάρια, αγκινάρες και τώρα παθαίνω πλάκα μόλις τα δω και τα εξαφανίζω!
8. Από παιδάκι είχα φίλους αγόρια και έπαιζα μαζί τους ποδόσφαιρο και μπάσκετ (την πρώτη φορά που έπαιξα μάσκετ έσπασα το δάχτυλό μου, αλλά συνέχισα για άλλα 9 χρόνια να παίζω!)
9. Έχω κάθε καλή διάθεση να κάνω χίλια πράγματα, αλλά τελικά είναι τόσα πολλά που καταλήγω να τα ξεχνάω και τελικά κάνω μόνο ελάχιστα!
10. Ο Σωκράτης Μάλαμας είναι αγαπημένος μου τραγουδιστής και έχει τυχει έτσι που όσες φορές τον έχω δει ζωντανά να είναι μετά από μεγάλες "λαχτάρες" μου και πάντα καταφέρνει να με ηρεμήσει (αθελά του).
10+1. Μου αρέσει να δουλεύω στην θάλασσα και δεν θέλω να το αλλάξω για καμία στεριανή δουλειά. Και επίσης μου αρέσει που με την δουλειά μου κάνω πραγματικότητα τα παιδικά μου όνειρα!

Αυτά είχα να πω και να δηλώσω, όπως επίσης ότι τελείωσα την εξεταστική μου!!
Τώρα με την σειρά μου πρέπει να καλέσω κι εγώ κόσμο εεεε? Εδώ κολλάω λίγο... Σίγουρα κάνω πάσα στην thalassa anemos, την αδέσποτη, την σορολόπ... Παιδιά, δεν ξέρω ποιόν άλλο να καλέσω... Σας παρακαλώ όμως όποιος άλλος το δεί και θέλει να παίξει να το κάνει χωρίς δισταγμό!!!!

Φιλάκια Πουλάκια!

*EXTRA ΠΡΟΣΘΕΣΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ: Το σκέφτηκα και καλύτερα και είχα ξεχάσει κόσμο...
Προσκαλώ επίσης την ΔΑΝΑΗ, τον ZORBA, όπως επίσης και την "Αγάπη-Πάρος-ήό,τιάλλο" την κολλητή μου που δεν έχει μπλόγκ και την ΠΡΟΣΤΑΖΩ να ΠΑΙΞΕΙ στα "Ρίχτο μάστορα"!

9 σχόλια:

σορολόπ είπε...

Αααα.. Παρθενάκι κι εσύ.. γι' αυτό τα 1, 2, 3 και 4 με περιγράφουν περίφημα.. :)) και η αγάπη μας για τη θάλασσα..

Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση! Θα ανταποκριθώ εντός του ΣΚ.. εν τω μεταξύ εύχομαι καλή ξεκούραση (από το διάβασμα) και καλό απόγευμα!

χαλαρουιτα είπε...

Ναι, ανήκω κι εγώ στο ζώδιο της Παρθένου!

Και που χοίρου στο κινέζικο! (Τώρα δεν ξέρω αν είναι καλό αυτό...)

Μεγάλη αγαπημένη η θάλασσα! Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου! Εγώ τι να ευχηθώ?? Καλό Σαββατοκύριακο?

Όλα καλά εύχομαι!

Christina Noe είπε...

Oooooo......Kita na dis ti matheni o anthropos apo ena blogopexnido!!!Telika o titlos tou to adiki ligo den nomizis?
Vre si,den zis Ellada?(erotisi tipou asxetou....)
Se efxaristo pou epexes!
Filia polla!

χαλαρουιτα είπε...

Πολύ καλημέρα!!

Έχω να δηλώσω ότι η Αθηνών-Πατρών είναι χάλια. Μία λωρίδα ανά ρεύμα και στα περισσότερα σημεία δεν επιτρέπεται να προσπέράσεις (καροτσάκι πίσω από τις νταλίκες...). Χάλια και στο πήγαινε και στο έλα.

Επίσης ότι μόλις ήρθα Αθήνα πήγα στο Μαιευτήριο! ΕΓΙΝΑ ΘΕΙΑ (πάλι) σε ένα μαλλιαρό κοριτσάκι!!

Έχω καταχαρεί και ήθελα να σας το πω!!

Christina Αθήνα μένω όταν δεν δουλεύω... Πέρισυ έφυγα τέτοια εποχή και ήρθα πίσω Φλεβάρη. Αυτό το εξάμηνο ζούσα στην φωτογραφία που βλέπεις όταν έρχεσαι στην Tramountana!
Ίσως να το αδικεί τελικά...
Εγώ σε ευχαριστώ πυ με κάλεσες να παίξω!!!

ps είπε...

vre vre vre mia thioula!
na xairesai to anipsaki!!!!
gero kai tyxero!!
na einai pes toy
kai oloi sas bebea..na xaireste o enas ton allo!!!

χαλαρουιτα είπε...

Ευχαριστούμε πολύ Αδεσποτάκη μου!!!

(Να ευχηθώ και στα δικά σου?)

Άστα να πάνε, μια μαλλιαρή κοριτσάρα (3 κιλά) και με μια μυρωδιά... Μωρουδίλα μυρίζει!!!

Μωρό αγαπημένης μου ξαδέρφης, έχουμε ζήσει πολύ κοντά σαν παιδιά και είναι σαν να είμαστε αδέρφια!

ps είπε...

ti orea!!!
ena moro pou myrizei moroydila!!!
thathela na eixa ena stin aggalia moy!!!TORA
ego na eyxitho kai sta dika sou kai syntoma!!!
emena eyxisou moy kanena eggoni
apo paidia teleiosa

ps είπε...

a ithela na su po oti to paixnidi ayto to blogopaixnido einai ligo pagida...gia skepsou ..ayta poy theoreis axrista...einai ta basika kathimerina sou stoixeia poy me ayta zeis-ayta eisai
axrista einai ayta poy kai na ta xasome den peirazei..

χαλαρουιτα είπε...

Με όλη μυ την καρδία σου εύχομαι και με εγγόνια σύντομα!!

Όσο για μένα... Αργώ πολύ ακόμα (τουλάχιστον έτσι λέω, γιατί ξέρεις τι λένε: "Όταν οι άνθρωποι κάνουν σχέδια ο Θεός γελάει μαζί τους!"), καλώς ή κακώς έχω θέσει άλλες προτεραιότητες στην ζωή μου αυτό τον καιρό.

Όσο για το παιχνίδι, τελικά είναι μια καλοστημένη παγίδα!