Σάββατο 16 Αυγούστου 2008

Περσικός 2008

πάνε μέρες που έφυγα από την Αθήνα μας! Σήμερα βρίσκομαι σε μια παραλία στην Fujairah, στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα είναι αυτό! Πάτησα στεριά μετά από ένα μήνα και...

Δεν είναι πολύς καιρός...

Anyway, δείτε που είμαι και απολαμβάνω την μαύρη μπυρίτσα μου! (ελπίζω να αννέβει η καταραμένη η φωτογραφία!)




Σήμερα βγήκα για ψώνια! Πήρα αποξηραμένους χουρμάδες, σαμπουάν και κρέμα μαλλιών... Χαζά πράγματα, αλλά το χάρηκα αφάνταστα μετά από τόσο καιρό να έρχεσαι σε επαφή με τόσο κοσμο! Πήρα και μια γυναικεία μαύρη κελεμπία με μαντήλα! Αυτό κι αν το έχω καταχαρεί!

Από ζέστη δεν.... λέω τίποτα! ΚΟΛΑΣΗ! Και η υγρασία είναι άλλ πράγμα!

Σας φιλώ πουλάκια μου!!!

Ραντεβού 15 Σεπτέμβρη στον Μάλαμα, θέατρο Μελίνα Μερκούρη!



Εδώ μένω (η καμ΄πινα μου )



Και εδώ δουλεύω!

Σας φιλώ να περνάτε υπέροχα!!!

7 σχόλια:

afro είπε...

diplo krevati vlepo atimo paidi i me geloun ta matia mou?

afro είπε...

kala kai tyxera taksidia kapetanissa. Naxeis antoxes kai gia zestes kai gia ygrasies kai gia ola!!!!
Sou eyxome ta kalytera!

ΔΑΝΑΗ είπε...

Έμεινα...

Να πω ότι δε ζήλεψα; Ψέματα δε λέω...

Απίθανος ο κάραβος!!!

Και η καμπίνα; Δεν παίζεται!!!

Καλά να περνάς!!! Και να σε προσέχεις!!!

Θαλασσινή είπε...

Τι όμορφο το καράβι και η καμπίνα σου βέβαια ,κρίμα να είσαι τόσομακριά να μην μπορούμενα έρθουμε να σε επισκευτούμε .Χρόνιαπολλά κι όλας για την γιορτή σου φιλάκια

Christina Noe είπε...

Καλά ταξίδια μάτια μου στις θάλασσες του κόσμου!!!(Μητροπάνος)
Φιλιά πολλά!

day-dreamer είπε...

Ωραίο μέρος να απολαμβάνεις την μπύρα σου...!;)

Nα περνάς υπέροχα!
Καλή επιστροφή στα πάτρεια εδάφη...!

Φιλάκια Πολλά

χαλαρουιτα είπε...

Μόνη σε διπλό κρεβάτι!!! Καλά το βλέπεις!!!

Σας ευχαριστώ όλες για τις ευχές σας!

Δανάη μου, το ξέρω ότι ζηλεύεις! Καλά κάνεις, κι εγώ θα ζήλευα!

Θαλασσινούλ σε ευχαριστώ για τις ευχές σου, αν και δεν γιορτάζα τότε, δεν πειράζει! Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου! Τι κάνουν τα αγγελάκια σου? Πολλά φιλάκια να τους δώσεις!

Σε ευχαριστώ πολύ Christina! Πιάσαν τόπο οι ευχές σας! Έκανα και ένα ταξίδι!

Day-dreamer! Ήταν όντως όμορφα, αν και η υγρασία εκεί δεν έμοιαζε με τίποτα που να είχα ξαναδεί. Όλα στάζαν από την υγρασία, ακόμα και ο Ψης μου! (P/C= Ψη)

Επέστρεψα! Φιλάκια πολλά και καλό χειμώνα να έχουμε!!!