Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2008

Kύκλος

Πως η Γή γίνεται υλικό, το υλικό καινό και το κενό λιώνει πάλι αργά και σταθερά μέχρι να κάνει πάλι τον κύκλο του και να γίνει πάλι Γη...





Αχ, και αυτές οι χειμωνιάτικες μέρες... Που ο ήλιος παίζει με τα σύννεφα και δεν σταματά να τους δείχνει την δυναμή του. Παιχνίδι δύναμης... Ερωτοτροπήματα του ήλιου με τα σύννεφα. Κρυφτό του έρωτα.



Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τους παλιούς και τους νέους (με πολύ χαρά) φίλους του "σπιτιού" μου για τις "επισκέψεις" σας! Χαίρομαι να έχω νέα καλά από όλους σας! Καλή δύναμη παιδία!

3 σχόλια:

issallos είπε...

ομορφα το ειπες ...κυκλος !!!
και ποτέ δεν αλλαζει....αν αφησουμε τα πραγματα στη φυσικη πορεια τους...!!!
τ' αφηνουμε ομως ;
ΥΓ ωραιες φοτο...!!!!

ps είπε...

kati san tin xal : pote tin xanome pote tin briskome
eksafanizetai -emfanizetai
ti eidous kyklos einai aytos?

χαλαρουιτα είπε...

Καλησπέρα issallos,
Για αρχή καλώς με βρήκες!
Δεν νομίζω ότι αλλάζει ποτέ αυτός ο κύκλος. Είτε τα αφήνουμε στη φυσική πορεία, είτε όχι... ο κύκλος μεταλλάσσεται, αλλά παραμένει και η γέννηση όπως και η φθορά!

Αδεσποτάκι μου καλό,
Πολλές καλησπέρες! Έχω χαθεί και είναι αλήθεια! Άλλαξα σχολή και είμαι λίγο χρυσοψαράκι μέσα στην γυάλα! Κάτσε να βρώ τους ρυθμούς μου και μετά βλέπουμε!

Χάρηκα πολύ για την γνωριμία issallos, και χάρηκα επίσης πάρα πολύ που σε είδα στα μέρη μου Αδεσποτάκι!