Παρασκευή 29 Φεβρουαρίου 2008

BLASPHEMY

Πρώτα απ'όλα η σιωπή δεν προβλέπεται
όποια κάνεις την αλήθεια και να στρέφεται
πάντα φτάνει έστω και αργά εκεί που πρέπει
να γαμ.... τα μυαλά τα καθώς πρέπει
για εσάς μιλάω με τις πολλές αμφιβολίες
και ἐνα βουνό σέρνω μαζί μου αφθαιρεσίες
χωρίς ικεσίες απευθύνομαι σ'όσους τολμούν
να σηκώσουν το χέρι και να πουν πως
ορκίζομαι τη ζωή να μην προδώσω
ορκίζομαι ότι μπορώ θα γλυτώσω
ορκίζομαι ποτέ να μην το βουλώσω
και άνθρωπος κι εγώ κάποτε ελεύθερος να νιώσω
και 'μπρός βλάσφημος να μείνω
και εχθρός αξιοπρέπεια είναι ο μόνος μου οδηγός
μα όχι προς το φώς
το καπηλεύονται οι άδειοι
ούτε μπρός το σκοτάδι το ξεραμένο πηγάδι
μα προς εκείνο το κρυφό το μονοπάτι πέρα
και αν είμαι άξιος να το περάσω σαν σφαίρα
που θα κεράσει το τίποτα λαβωματιά θανάσιμη

Ματώθηκες απ'όλα τ'ανιστόρητα
και στάθηκες κοντά σ'όλα τ'απαρηγόρητα
πύρινη γλώσσα γίνε τώρα και λαβωματιά θανάσιμη
στα συγκαλά σου έλα έχεις γερή κράση
τους τα'χωνες στη φέξη, τωρα χώστα και στη χάση
σε καρτερούν οι αποκλισμένοι οι προδωμένοι κι οι άσημοι

Πρίν ορκίστηκα με το χώμα ταυτίστηκα
ήπια τον ουρανό και δεν γκρεμίστηκα
απλά είμαι ένας αλήτης μόνο από το Πέραμα
σκέψου τι θα κάνεις εσύ αν βρείς το πέρασμα
ξεκόλα τ'όμορφα σ'ανήκουν όλα
και μίλα και απόψε κάπου ξεγεννά η ξεφτίλα
διαλέγουνε κομμάτια σου και κάνουνε μοντάζ
βούτα ένα σπρέι και κάνε στη ζωή τους σαμποτάζ
είναι με στίχους η φωνή τ'αποκλεισμένου με ήχους
η οργή του κουρασμένου στους τοίχους
η ντροπή του ξεπεσμένου ελπίδα στα μάτια κάθε φοβισμένου
προκειμένου να σ'ακούσουν βλαστήμα
έτσι κι αλλιώς για όλους μας έπεσε σύρμα
να μαντρωθούμε με κάθε τρόπο να διασυρθούμε
και με κάθε μέσο να διαλυθούμε
ΕΓΩ ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΕΜΕΙΣ ΚΕΡΔΙΣΑΜΕ ΟΤΙ ΖΟΥΜΕ
ΚΙ ΑΣ ΜΑΣ ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΑ ΜΙΣΑ ΔΕΝ ΥΠΑΚΟΥΜΕ
ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΘΑ ΤΟ ΠΟΥΜΕ ΚΡΕΜΕΤΑΙ ΞΕΠΟΥΛΗΜΕΝΗ ΚΙ ΑΤΙΜΗ
ΘΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ ΚΙ ΟΙ ΒΛΑΣΦΗΜΟΙ

Ματώθηκες απ'όλα τ'ανιστόρητα
και στάθηκες κοντά σ'όλα τ'απαρηγόρητα
πύρινη γλώσσα γίνε τώρα και λαβωματιά θανάσιμη
στα συγκαλά σου έλα έχεις γερή κράση
τους τα'χωνες στη φέξη, τωρα χώστα και στη χάση
σε καρτερούν οι αποκλισμένοι οι προδωμένοι κι οι άσημοι



'Αυτό είναι το BLASPHEMY ένα τραγούδι που έτυχε να ακούσω. Παραπάνω στοιχεία δεν έχω... Μιλάει για τις αληθειες (κάποιες απ'όλες) της ζωής... Για να ανοίγουμε δειλά δειλά τα μάτια μας στο σήμερα.'

Δεν υπάρχουν σχόλια: