Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2008

Ήθελα...

Ήθελα να πάω για... "καφέ" σήμερα. Τζίφος... Δεν είχα βενζινη και δεν έβρισκα και ανοιχτό βενζινάδικο...

Τζίφος στο τετράγωνο το λοιπόν! Ήπια 1 λίτρο εσπρέσσο σκέτο και βαρύ και ασήκωτο!

ΚΡΟΣΙΑ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ ΣΑΣ ΛΕΩ!

Πήγα τουλάχιστον χθές... "εκδρομή"!!



Έβρεχε χθες, και είχε και όμορφο γλυκό φθινοπωρινό κρύο...

Αχ, και όπως και να το δούμε σου... "ανοίγουν" την... "όρεξη" τέτοιες εικόνες!

Anyway!

Σήμερα κατάλαβα ότι:



Anouk - Nobody's wife

Και είναι απόλυτα κατανοητό γιατί:



meredith brooks bitch

ΓΙΑΤΙ ΟΜΩΣ???



Tina Turner - Private Dancer

Να γιατί! Και η αγάπη?? Τι έχεις να πεις για την αγάπη θα με ρωτήσετε τώρα!!



Tina Turner - Whats Love Got to do with it

Πρόστυχο πολύ?

Δε ξέρω τι λέτε εσείς το χαίρομαι αφάνταστα να ακούω τέτοια τραγούδια και με αυτή τη σειρά!

Άντε γειά!

2 σχόλια:

naya είπε...

Κοιτω την φωτο κατω..βλεπω κ τα σονγκς εδω κ παραδοξως η μπουργκα με την Τινα Ταρνερ συνδυαζονται υπεροχα ή τουλχιστον ετσι μου φαινεται!Να ανησυχησω για εσενα ή για μενα??
Καλωσηρθες κοριτσακι!

χαλαρουιτα είπε...

Δεν νομίζεις ότι είναι το πλέον απίστευτο συνολάκι για το ΚΑΡΝΑΒΑΛΛΛΛΛΛΙ της Πάτρας??

Τι να σου πω, μάλλον οι άλλοι έχον θέμα γιατί και εμένα μια χαρά μου έρχεται η Τίνα και η μπούργκα-κελεμπία!!!

Καλώς σας βρήκα τσουπούλα!

Ααααααααααααααα!!!!!!

Μου ήρθε και άλλη λέξη!! Η τσούπα- το τσουπί - η τσουπούλα!!!

Τρέχω να το γράψω πριν μου πάρουν τα δικαιώματα!!!